lördag 13 februari 2010

Hej hej!

Jag sitter här och försöker slutföra koftan. Ärmarna är nu äntligen klara, ska bara pressa dem så att jag kan sy ihop dem och sy ihop dem med själva koftan. Sedan är det dags för att köpa garn så att jag kan börja med kragen. Jag hoppas så att den ska bli användbar.

Jag sitter även här och är irriterad över att jag inte kan länka...jag fattar inte....Finns det inte någon kurs man kan gå för att lära sig...som vanligt så har jag inget tålamod för att sitta och kolla och leta mig fram till svaret. Sedan vill jag bli bättre på att lägga in bilder alltså jag vet ju hur man gör det (helt bakom är jag ju inte) men jag måste ju ta bilder också och då kommer ett annat problem som jag stötte på. När jag senast skulle föra över bilder till datorn från kameran så kom det hur många bilder som helst som vi tog för hur länge sedan som helst och som vi har raderat för.....ja, för hur länge sedan som helst. Vill att allt ska vara självklart istället för komplicerat..jag blir så stressad då.
God natt och kram alla ni som ännu inte har hittat hit.

/
Vid pennan irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar