lördag 23 januari 2010

Hallå där!

Idag har vi haft en riktigt mysdag. Vi gick en långis med vovvarna uppe i skogen som jag inte visste fanns. Det var så underbart, härligt väder och så tyst. Lite andra vardagsmotionärer dock men det störde inte alls. Det rundan blir det nog imorgon igen tror jag.

Igår var det stickkväll hemma. Jag hade mycket med mat att stå i så för min del blev det inte mycket gjort men det var jätte trevligt. Vi var åtta stycken sammanlagt. Rätt så många, det kändes att vi flyttat till mindre. Jag hade bjudit två till men de tackade nej och det var nästan tur i oturen. Vi åt pizza som jag bakat och lite hemmagjorda kakor, mysigt.

Jag lägger ut filten som jag håller på med här nedan så får ni se på "storverk".... Jag blir väldigt nöjd med den faktiskt. Den är inte riktigt klar ännu. Ska virka mormorsrutor runt så att den blir lite större.

Nu kommer A och P så jag måste sluta.

/Vid pennan irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar