onsdag 13 januari 2010

Hej hej!
Är hemma från jobbet idag....stackars mig. Jag mår inge bra och det är så tråkigt.
Jag får prestationsångest. När man har så mycket tid att tänka blir det så mycket man inser att man missat att göra eller som jag märker att jag skjuter upp. En stor grej är ju det här med bloggen. Jag vill verkligen och jag ser mig själv framför mig som en stor framgångsrik bloggare...:-) Det är ju nästan så att man kan kalla det ett stort skämt. varför är jag dålig på kontinuitet?
F om imorgon, jag lovar....är det inte så nyårslöften brukar låta. Inte för att jag brukar ägna mig åt dem...nyårslöften alltså. Men jag har en ambition som jag vet finns där. Jag måste bara hitta den.
Jag har ju anmält mig till en liten kurs i photoshop på Medborgarskolan, där jag för övrigt jobbar, och den ska bli jätte spännande. Ambitionen är då att ta lite foton, snygga till dem lite och lägga ut dem HÄR. För att visa alla intresserade vad jag gör för något. Vad jag ägnar stora delar av min tid åt. Det ska bli både smycken och annat handarbete.
Kul!
För mig kommer det att bli jätte kul. Frågan är bara vem jag vågar visa bloggen för. Det kanske inte blir någon....bara mig själv och mina tankar...
Kram på mig....och A.

/Vid pennan irene

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Jag tar med mig en Zeke-tröja nästa gång vi ses så du får hans mått!! :)
    Synd att jag inte kunde komma nu på fredag men det blir väl fler gånger!!
    Kram!!!!

    SvaraRadera